11,231,200 unikalne wizyty
Aktywna Tablica
Biblioteka PSP9
Biblioteka Poleca
Ochrona Danych Osobowych
LEPSZA SZKOŁA
E-NAUCZANIE
50 LAT PSP9
8 klasa
Doradztwo zawodowe
PSP9 - Wiarygodna Szkoła
Zajęcia SKS
Kurier kosmiczny
Amnesty International
Aktualnie online
» Gości online: 1

» Użytkowników online: 0

» Łącznie użytkowników: 83
» Najnowszy użytkownik: joannam
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
E-Dziennik
KORONAWIRUS
BIP
Obiady, stołówka szkolna
SAMORZĄD SZKOLNY
PSP9 na Facebook'u
YouTube PSP9
Ważne strony
KALBI
Przyjaciele Dziewiątki
Strefa ciszy
PARKRUN
Nadzór pedagogiczny
FSNiT
Realizowane programy
Kącik CZYTACZA
Szkółki Piłkarskie NIVEA
MusicBox3
Play
Wyniki ewaluacji zewnętrznej

Ewaluacja zewnętrzna jest ważnym elementem systemu nadzoru pedagogicznego, zatwierdzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 7 października 2009 r. Ma na celu gromadzenie informacji na temat jakości pracy szkół i funkcjonowania systemu edukacyjnego. Ministerstwo zdefiniowało wymagania wobec szkół, dotyczące różnych dziedzin: od wyników nauczania, przez rozwijanie aktywności uczniów, współpracę z rodzicami, po organizację pracy placówki, w tym jej warunki lokalowe i wyposażenie (pełna lista wymagań na stronie www.npseo.pl). W dniach 23-29 kwietnia 2014 roku ewaluacja została przeprowadzona w naszej szkole. Otrzymaliśmy już raport . Z największą przyjemnością przedstawiamy uogólnione wyniki. Wypadliśmy bardzo dobrze. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczyniają się do tego, że nasza szkoła tak dobrze jest postrzegana w środowisku. Wyniki dopingują nas do tego, aby utrzymać je na przyszłe lata.

WYMAGANIA WOBEC SZKÓŁ PODSTAWOWYCH.

Wymaganie

Poziom spełnienia wymagania

1. Szkoła lub placówka realizuje koncepcję pracy ukierunkowaną na rozwój uczniów

B

2. Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się

A

3. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej

A

4. Uczniowie są aktywni

A

5. Respektowane są normy społeczne

A

6. Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów, z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji

B

7. Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych

B

8. Promowana jest wartość edukacji

B

9. Rodzice są partnerami szkoły lub placówki

B

10. Wykorzystywane są zasoby szkoły lub placówki oraz środowiska lokalnego na rzecz wzajemnego rozwoju

B

11. Szkoła, organizując procesy edukacyjne, uwzględnia wnioski z analizy wyników sprawdzianu, oraz innych badań zewnętrznych i wewnętrznych

B

12. Zarządzanie szkołą lub placówką służy jej rozwojowi

A


Poziom spełniania wymagania:

  • Poziom E – oznacza niski stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
  • Poziom D – oznacza podstawowy stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
  • Poziom C – oznacza średni stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
  • Poziom B – oznacza wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
  • Poziom A – oznacza bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę.